Fjernsupport

   
   
Fjernsupport anvendes, hvis du har problemer med en opsætning på din computer, når du ér kommet på internettet - for eksempel opsætning af TrioNet e-mail konti. For at yde fjernsupport skal der installeres et lille program på din PC, der gør det muligt at give én af TrioNet's IT-teknikere adgang til din computer.
 
Det er helt enkelt! Vælg det styresystem, du har på din computer ved at klikke på enten Windows eller Mac OS X og følg instruktionerne. Du er også velkommen til at ringe på tlf.: 78 79 80 00, så skal vi guide dig igennem installationen. 
 
 
                       
    
      Windows fjernsupport                                   Mac OS X fjernsupport
   

 

 

Begrænsning af erstatningsansvar

Ved at vælge at modtage fjernsupport accepterer du at give TrioNet A/S tilladelse til at oprette forbindelse til din PC og give vores tekniker tilladelse til at tage midlertidig kontrol over din PC. Vi vil ikke få adgang til din PC uden din viden, og logger af så snart problemet er blevet løst. Du kan se alle handlinger, som vi foretager, mens vi er logget ind, og du kan opsige fjernsessionen til enhver tid. Det er dit ansvar, at sikkerhedskopiere data, software eller andre filer er gemt på din computer. Du accepterer, at TrioNet ikke er ansvarlig under nogle omstændigheder for skader på fjernadgangssoftware, for korruption, tab af data og/eller software eller for nogle indirekte skader (såsom tab af indkomst eller driftsforstyrrelser), der måtte forekomme på grund af vores fjernadgang til din computer.